چاووووشی
سلام
روی لینک های زیر کلیک کن و حال کن
 
 
 
 
 
هفت ترک از هفت آلبوم محسن چاوشی
 
چناچه ترک خاصی از البوم های چاوشی را برای دانلود میخواهید لطفا در قسمت نظرات وارد نمایید

و دو ترک زیبا از پرهام ابراهیمی

من و اون

تنهایی



نظرات شما عزیزان:

آلبوس دامبلدور
ساعت21:32---17 آذر 1390
سلام دوست عزیز
چرا به هری پاتر ؟ من خودم مدیریت هاگوارتزم . منو دست کم گرفتی ؟
نه گشتیم در کتب جادویی ، چیزی یافت نشد .


ahmad
ساعت16:19---17 آذر 1390
سلام
وب جالبیه به ما هم یه سر بزن


سمیه
ساعت16:05---17 آذر 1390
سلام ممنون لطف دارین...سایت فتوفانیارو دیدم خوب واسه اونایی که فتوشاپ بلد نیستن خوبه...من خودمم کار فتوشاپی میکنم اینم وبلاگم
www.somy943.mihanblog.com


شیدا
ساعت15:50---17 آذر 1390
ببخشیداقاولی میشه بگید کدوم عکسم بدبودکه ابروتون رفت حداقل بگیدعکس کی بودوچه جوری بودکه بدبود؟؟؟؟ازنوشته هاخجالت کشیدی یاعکسا؟؟؟

مرضیه جووووووووون
ساعت12:16---17 آذر 1390
سلام داداش
میگم بد جور از نوع نا فرم عقش محسن چاووشی داریااااااا

آره میدونم بعضیاشون شیطان پرستن
ولی خب من از صداشون مدل خوندن و قیا فه هاشون خوشم میاد

ولی خببببببب از خواننده های ایرانی هم خوشم میاد

داداش وبلاگت توپه

دوست داشتی بیا تبادل لینک کنیم

هوووووووووومممممممم


سمیه
ساعت11:16---11 آذر 1390
سلام...آخه چون نمیتونم چهره اشخاص رو دقیقا مثل خودشون بکشم نمیشه اینکارو کرد کلا یه آدم دیگه میشه...نقاش آماتورم دیگه

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت17:26---10 آذر 1390
ایوللللللللللللللللللل
خوش اومدی داش گلم
به جمع ما دیوووووووووونه ها
فعلا که تلفات ندادیم دیگه تو هم مواظب باش
راستی راجع به طرح تو پست مربوط به شروع محرم اگه اپ نکنم میشه اولین پستم تواون نوشتم که باید چیکار کنیم
طرح واسه محرمه که دعا و قران و این چیزا بخونیم همه با هم
توضیحاتشم نوشتم
اگه مایلی بیااااااااااااااااااااااااا
راستی من لینکت میکنم بامرام
تو هم منو بلینک داش گلممم


آریا
ساعت21:43---27 آبان 1390
سلام دوست گلم خوب توضیح ندادین چند در چند بزنم و چه مطلبی بزاریم بعد از کدوم مسابقه حرف میزنین بنر های ما هم مجانیه نیازی به تقصیم نیست فقط از کدوم مسابقه حرف میزنید

دخمل دیوووووووووووووووووونه
ساعت20:35---26 آبان 1390
سهلااااااااااااااااااام
میگم داش محسن نکنه تو خود محسن چاوشی هستی؟؟؟بابا چاکریم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 25 آبان 1390برچسب:,
ارسال توسط MOHSEN

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 18129
تعداد مطالب : 6
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1